61e148a3-cb22-4409-a67f-1e7f4cdc39f3
VIT wiseit-logo (2)-1

Frukost med Wise ITs Servicedesknätverk

När?

Torsdag 18 januari 2024

Tid: 08.30-10.00 (frukost serveras från 08.00)

 

Var? 

"House of Wise" Linnégatan 87, Stockholm


Kostnad?

Kostnadsfritt

Välkommen till ny inspirerande frukost med Servicedesknätverket!

Nu är det dags för första träffen 2024 för alla er i  vårt fantastiska servicedesknätverk! Välkomna till en inspirerande frukost hos oss på House of Wise.

Välkomna den 18:e januari!

Temat denna gång kommer vara: 

En Servicedesk i världsklass, Vad är världsklass och hur når vi dit?
Servicedesken är navet i en organisations IT-verksamhet, det är platsen dit kunder och medarbetare kommer för att få hjälp när de upplever några tekniska problem. Julia Pettersson från B2B IT- Partner kommer för att berätta hur hon har jobbat med deras Servicedesk och målet till att bli en Servicedesk i Världsklass.

Vi kommer även tillsammans diskutera och dela med oss av erfarenheter kring vad som krävs för att säkra bästa möjliga resultat i arbetet med era Servicedeskar. Spännande!

Som vanligt serverar vi en härlig frukost ☕

Varmt välkomna!
Ta gärna med dig en kollega (glöm inte att anmäla er båda i formuläret)!

Psst! Du är väl med i Servicedesknätverket Teams-kanal? Har du missat detta, kontakta Anne eller någon i teamet omedelbart, så skickar vi en inbjudan! 

 

Om Servicedesknätverket

Wise IT's Servicedesknätverk vänder sig till dig som sitter som ledare eller chef för någon form av Servicedesk eller annan IT-Supportfunktion. Du välkomnas på nätverksfrukostar, AW's och andra spännande events där vi fokuserar på allt ifrån branschspecifika frågor till ledarskapsfrågor. Vi vill ge er inspiration, utveckling och möjlighet till nätverkande med människor som sitter med liknande utmaningar som du själv. 

Skulle du själv vara intresserad av att tala på något av eventen får du gärna höra av dig till Anne Eklöf eller din kontaktperson på Wise IT.

Några av de teman vi bland annat kommer att beröra under hösten är: AI & framtiden, Hur lyckas ni med "världens bästa servicedesk"?